sobota, 7 maja 2016

CROP TOP Z ODKRYTYMI RAMIONAMI

Hejka! Jak mija wam weekend? Ja dziś mam tak dobry humor! Wreszcie mogłam pójść na zdjęcia i do tego jest tak przepiękna pogoda, że tylko kombinuję, co by tu jeszcze zaplanować, żeby wydłużyć ten dzień. Co prawda jest niezły wiatr i kilka ujęć mi zniszczył, a zastanawiałam się, czy nie zrobić dwóch warkoczy holenderskich i problem byłby z głowy. Ale takie zdjęcia też mają swój urok i potrafią wyjść naprawdę wyjątkowe.
Stylizacja w moich ulubionych kolorach - czerni i bieli.Uwielbiam crop topy, ten znalazłam około 2 tygodnie temu w Zarze, ale nie wiem czemu nie kupiłam go od razu, bo potem, gdy wróciłam po niego w dwa inne miejsca, nie znalazłam go już i bałam się, że okazja przepadła. To już trzecia góra do stylizacji, która mnie tak zestresowała, haha! Bo jest naprawdę wyjątkowa, a ja wybredna, więc rzadko kiedy bywa, by coś podobało mi się na 100% i w dodatku ładnie na mnie leżało.
Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobają. Ja wypatrzyłam na nich dwa cele na kolejne dwa miesiące - poprawić brzuch i nogi!

TOP - ZARA | SPODNIE - BERSHKA | CHOKER - H&M | OKULARY - PIMKIE

13 komentarzy:

  1. Jesteś prześliczna! *-*
    A stylizacja bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm in love with this outfit! I've been scrolling through your blog, your style is fantastic, and you're gorgeous!

    crownonoxford.blogspot.com (Would absolutely love if you took a sneaky peek :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale nawet same zdjęcia są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look! Bardzo dobrze, że nie zdecydowałaś się na warkocze - rozwiane włosy nadają delikatności tej elegancko-sportowej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam trend odkrytych ramion :) Ślicznie wyglądasz i super figura :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty chcesz poprawiać?? Wyglądasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć taki ładny brzuszek by nosić takie krótkie bluzki :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś piękna ;o

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka z odkrytymi ramionami. Ja ostatnio kupiłam sobie czarną z koronkowym wykończeniem i też ją bardzo lubię.
    Wiatr czasami dodaje uroku przy niektórych kadrach ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram