wtorek, 5 kwietnia 2016

TRZY TRENDY: KORONKA, HALKA I WARSTWA NA WARSTWIE

To był na pewno jeden z piękniejszych i zdecydowanie najbardziej pozytywnych dni w tym roku! Te kilkanaście godzin z najbliższymi osobami, robienie rzeczy, które jeszcze wczoraj wydawałyby się abstrakcją mogą naprawdę wiele zdziałać. Nagłe wyrwanie się ze schematu jakąś najprostszą, niecodzienną jednak dla nas czynnością, pokazuje banalne sposoby na to, by wyjść mu naprzeciw. Przestać być tak bardzo na "nie" do wszystkiego i próbować, nawet jeśli z początku coś wydaje się być mało obiecujące.
Często kręcę nosem i unikam tego, co niewygodne. Nawet nie chcę myśleć, ile dobrego mnie ominęło.

Na przykład - to nie były najłatwiejsze zdjęcia. Nie są też najlepsze, jakie w życiu miałam. Ale będę je na pewno miło wspominać. Mimo, że przeszłam całkiem długą drogę w obcierających, ale przepięknych balerinach, z ciężką torbą treningową, aparatem i przewieszonym przez to wszystko płaszczem. Był to nawet moment, w którym uświadomiłam sobie, że rzeczywiście w pewnych kwestiach jestem bardzo uparta. A w kwestii bloga chyba najbardziej.
Co do samej stylizacji, jak widzicie jest w zupełnie innym stylu niż poprzednie. Kremowy sweter to właśnie ten, o którym wspomniałam w poprzednim poście. Jest bardzo miękki, naprawdę cudowny w dotyku i można go łączyć na różne sposoby z wyrazistymi topami, co nadaje całemu lookowi charakteru. Ja ubrałam go na czarną sukienkę halkę z koronkowymi wykończeniami i w tym momencie mamy trzy trendy na sezon wiosenno-letni: koronki, warstwa na warstwie i halki. Moja sukienka akurat nie jest aż tak bieliźniana, gdyby zmienić kolor do złudzenia przypomina mi tę od Chloe. Z warstwami, których nie pokazałam tutaj aż tak w wydaniu wybiegowym spotkamy się głównie w postaci sukienki lub koronkowej bluzki na t-shirt, co wygląda całkiem efektownie lub jak na przykład u Max Mary - krótki rękaw na długi, czyli powrót do mojego dzieciństwa. Pierwsza opcja przypadła mi jednak do gustu zdecydowanie bardziej.






SWETER, SUKIENKA - PULL&BEAR | BUTY - KAZAR | OKULARY - PROMOD

7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne włosy *-* Pozazdrościć urody, a w szczególności włosków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faknie wygląda ta koronka pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetnie wygląda to połączenie koronki że swetrem :) całość mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna a zarazem prosta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny look no i oczywiście super zdjęcia, pozazdrościć fotografa :^)

    OdpowiedzUsuń
  6. 23 yrs old Sales Associate Tessa Kinzel, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Blacksmithing. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Prelude. zobacz

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram