środa, 3 sierpnia 2016

LEVI'S T-SHIRT OUTFIT


Hejka! Jak wasze humory dzisiaj? U mnie tak kiepsko chyba dawno nie było, ale staram się jakoś naprawić ten dzień. Na dobry początek post z ostatniej sesji, dosyć zwyczajny look w moim ulubionym połączeniu kolorystycznym na ten sezon, który przełamałam kowbojskim paskiem. Długo się na niego czaiłam, aż w końcu zamówiłam go w  H&M online, bo nie mogłam go znaleźć stacjonarnie. Ale dobra wiadomość dla tych, co wciąż szukają - ostatnio pojawił się w sklepach, więc spieszcie się!


T-SHIRT - LEVI'S | SZORTY - CROPP | PASEK - H&M

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą koszulkę, wygląda dobrze dosłownie z wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz mi powiedzieć jaki to rozmiar koszulki? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram