sobota, 11 czerwca 2016

PIERŚ Z KURCZAKA Z BROKUŁAMI I SUSZONYMI POMIDORAMI


Hej! Mam dla was coś przepysznego, szczególnie dla fanów suszonych pomidorów. Ja przyznam szczerze miałam kiedyś fioła na ich punkcie, potem jakoś przez mój niefortunny eksperyment  w kuchni się zraziłam, ale to danie, które dzisiaj prezentuję smakuje mi zawsze i aż przykro się robi, kiedy znika z talerza. Do tego ulubione mięso, czyli pierś z kurczaka i brokuły - idealne połączenie. Zapraszam!
Przepis znalazłam ponad rok temu na stronie fitness-food.pl, gdzie znajdziecie wiele innych zdrowych przepisów. Trafiłam na niego przypadkiem, chyba szukając po prostu czegoś z brokułami, kiedy nie miałam pomysłu na obiad. No i tak jak przeczuwałam, okazał się strzałem w dziesiątkę. Dokładny przepis znajdziecie tam, u mnie jak zwykle w skrócie i "mniej więcej", bo zwykle taką zasadą się kieruję w przyprawianiu itp.
A więc, czego potrzebujemy? Pierś z kurczaka, przyprawiona według uznania + przyprawa do kebaba(ja użyłam Kamisa kebab shoarma, w składzie nie ma cukru). Kawałki piersi dusiłam na oleju kokosowym, na ostatnie kilka minut dodając pokrojone suszone pomidory. Brokuły gotujemy i podajemy osobno, nie mieszamy wszystkiego na jednej patelni. Na koniec bardzo ważna kwestia, czyli sos czosnkowy, zrobiony z jogurtu naturalnego. Ja na 180ml jogurtu starłam 1 duży ząbek czosnku i to w zupełności wystarczyło, do tego na oko pieprz, sól, papryka słodka i ostra oraz troszkę oliwy z oliwek. To by było na tyle, smacznego kochani!



1 komentarz:

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram