wtorek, 19 kwietnia 2016

BLACK AND WHITE OUTFIT

Mam dzisiaj tak wszystkiego dość. Ale mam też piękny outfit, który czekał na zdjęcia już dłuższy czas. Uparłam się, że chcę sobie w końcu kupić czapkę z daszkiem, bo tyle było sytuacji, kiedy była mi potrzebna, a miałam tylko jakieś w różowe kwiatki z gimnazjum. Bardzo możliwe, że nawet z podstawówki, bo do niedawna nienawidziłam nosić bejsbolówek. Jak ją założyłam za pierwszym razem, czułam się jak kretyn i byłam zła, że ją zamówiłam. Już nie mówiąc, że po godzinie bolała mnie głowa, bo ogranicza pole widzenia i męczyłam się w niej strasznie. Ale teraz już się przyzwyczaiłam, zastanawiam się nad szarą i może jakąś z Adidasa.

Cała stylizacja jest jedną z moich ulubionych, a koszula totalnie skradła moje serce. Mam ostatnio obsesję na punkcie czarno-białych ubrań z Zary, gdzie nie spojrzę, tam jakiś must have. Idealnie wpasowują się w mój gust, a jeśli potrzebujecie takich sportowo-eleganckich rzeczy to polecam przejrzeć właśnie te. Tylko nie szukajcie ich na dziale TRF! Już niedługo nieco zmieniona odsłona tej stylizacji, nie mogę się zdecydować, którą wolę, ale może wy mi pomożecie ocenić;)

KOSZULA - ZARA | SPODNIE - BERSHKA | CZAPKA - NEW ERA(ASOS) | OKULARY - BRYLOVE

Zapraszam na mojego Instagrama!  SKYLIEHOPE



19 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie! bardzo mi się podoba ta stylizacja, pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! Uroczy warkocz ^^ Okulary masz genialne :) ZAPRASZAMY DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka totalnie nie w moim stylu, ale zestawiłas ja bardzo dobrze. Bardzo podoba mi się czapka i ten luźny warkocz, jak dla mnie idealnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie! taka dziewczyna z sąsiedztwa :) a na Instagram będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz:) uwielbiam takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna koszula, świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się czapka, aż nie do wiary jak uzupełnia każdą stylizację :)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię takie stylizacje :)
    Bluzka świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow! Ale boski look :)
    Masz genialne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Megaa zdjęcia, super są te okulary :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie stylizacja perfekcyjna w każdym calu *.* Sama zastanawiam się nad zakupem czapki z daszkiem, ale mam podobne odczucia jak Ty wcześniej, że nie będę się w niej dobrze czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!! Idealny set! Uwielbiam taki luz!
    Koszula cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look. Trochę nie w moim stylu, ale bluzka z pewnością warta uwagi i pasowałaby też w eleganckim wydaniu. :) Bejsbolówek za bardzo nie lubię, z całą pewnością stawiam bardziej na kapelusze ;) Stanowi tutaj jednak trafne dopełnienie stylizacji ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylowo!
    Obserwuję na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ! Bardzo podoba mi się ten look, lecz bluzka nie do końca w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super stylowo + piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram