niedziela, 17 kwietnia 2016

INSPIRACJE: ROSE QUARTZ


Nie podejrzewałam, że tak ciężko będzie mi przygotować tego posta. Pierwszym, co zrobiłam, było przeznaczenie osobnej karty na sam wzorzec kolorów Pantone. Zerkałam, sprawdzałam, porównywałam, czy ciuszek się zgadza z próbnikiem. To była pierwsza trudność - dążenie do idealnej zgodności. Jednak 34 strona Harper's Bazaar przekonała mnie, żeby trochę wyluzować. Przypomniałam sobie róże w kolekcjach, niektóre stylizacje są bardziej cukierkowe, inne mniej, ciemniejsze, jaśniejsze. W moich inspiracjach postawiłam na różne odcienie rose quartz, unikając landrynkowych.



1. Sukienka s.Oliver 2. Sukienka Anna Field 3. Sukienka H&M 4. Top Zara 5. Bluzka New Look 6. Bluza Object  7. Top z haftem Zara  8. Bluzka Vero Moda 9. Sweter Havana Short

10. Kimono Pola Rudnicki 11. Bomber Stradivarius 12. Bluza Calvin Klein 13. Marynarka H&M 14. Spodnie H&M 15. Tregginsy H&M    16. Kombinezon Zara 17. Spodenki Zara

18. DKNY TRIBECA 19. Fossil PRESTON 20. Esprit 21. Venezia 22. Jack Wills 23. Asos 24. Paul's Boutique 25. Wittchen Young

Jak widzicie, są różnice w cenach. Chciałam, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, a oprócz tego wybierałam tylko takie rzeczy, które sama bym ubrała czy kupiła.
Moje główne wybiegowe inspiracje to cudowna kolekcja Burberry(w szczególności ta kreacja), podobny odcień u ZimmermannTommy Hilfiger i delikatny odcień różu oraz piękny róż nude u Chloe.

14 komentarzy:

  1. Kolory są cudowne bardzo lubimy pudrowy róż :) Przypadł nam do gustu 5,16 i 25 :) Zapraszamy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny post, świetnie przygotowany :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PasteLOVE <3
    wszystkie rzeczy są piękne- wszystkie dumnie bym nosiła, bo są w moim ulubionym kolorze <3

    świetny post :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post, już uwielbiam Twój blog! obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne ubranka, wiele bym przygarnęła ^^/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabym mieć każdą rzecz w tym kolorze! :) obserwuję i zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż w tym sezonie jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram