piątek, 29 kwietnia 2016

BOMBER JACKET OUTFIT


Tak jak obiecałam przy pierwszym poście z tego looku, dodaję jego drugą wersję wzbogaconą o granatową bomberkę. Mimo że opcja bez niej bardzo mi się podobała, to tę uważam za lepszą z jednego względu - dzięki kurtce przełamujemy tę czerń i biel. Wcześniej jedynym akcentem innego koloru były usta i okulary. Mogłam, oczywiście, dobrać sobie torebkę lub plecak, ale uznałam, że takie rozwiązanie bardziej pasuje i nie ma co kombinować z akcesoriami. Bomberka podkreśliła sportowy charakter i na tym właśnie mi zależało.
Jeśli nie widzieliście opcji bez kurtki, to TUTAJ na was czeka.
Którą wersję preferujecie?


14 komentarzy:

  1. Wyszło na prawdę mega !! absolutnie nic bym tu nie zmienila- zestaw jak najbardziej moje klimaty ! <3
    jest łobuziarrrsko i z charakterem :D

    bomberki to hit sezonu :D
    portaski podarciuchy sama uwielbiam nosić i niby wychodzą już z mody, jednak ja do samego konca dumnie będę je nosić <3

    świetne okulary <3

    super wychodzisz na zdjęciach- mega naturalnie i swobodnie, a to rzadkość !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czuję się za dobrze w takich kurtkach,ale stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne okulary ! :) Stylizacja nieziemska *0*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są bardzo ładne, ale... No, ale jednak bez bomberki stylizacja pobadała mi się nieco bardziej. Wybacz, to trochę nie mój styl i staram się patrzyć na to otwarcie, ale jednak do końca nie mogę. Bez kurtki outfit ma taki gram elegancji i stonowania, co mnie bardziej przekonuje ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow :) Wyglądasz szałowo :) Podoba mi się Twój outfit :)
    Super okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest świetna, i chyba wolę wersje z bomberką, idealnie ją dopełnia :) Świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam bomberki, a ta jest naprawde swietna!
    masz bardzo fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie przekonam się do tych kurtek.. dlatego wybieram warkocz i okulary jako wygryw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne włosy, ogólnie fajni eyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie! mega okulary<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie! :) Sama zastanawiam się nad zakupem czapki tego typu, fajne urozmaicenie stylizacji, a i na lato się przyda... :D

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram