sobota, 23 kwietnia 2016

THAT'S AWESOME OUTFIT


Niektórzy pewnie zauważą różnicę między tymi zdjęciami, a poprzednimi, w każdym razie ja widzę ogromną i jestem mega zadowolona z efektu, na którym tak mi zależało. Piękne rozmycie tła nie tylko poprawia jakość zdjęć, ale bardzo się przydaje, kiedy sesja jest spontaniczna, a ładnych miejsc w pobliżu niewiele, tak jak w tym przypadku. Jednak najbardziej mi się podoba to, że właściwie nic nie odwraca uwagi od stylizacji.
Nauczyłam się chodzić z aparatem "na wszelki wypadek", gdy tylko jest w miarę ładna pogoda i te zdjęcia są właśnie tego efektem. Luźna, codzienna stylizacja, a dla mnie, kochającej crop topy, wręcz idealna na takie dni.
Zostawiam was z nową sesją, a ja lecę na trening i szykować kolejne outfity. Miłego weekendu!

KURTKA, SPODNIE - ZARA | CROP TOP - H&M | OKULARY - ALDO | BUTY - ADIDAS ORIGINALS

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ! :) bardzo pozytywny post :* Życzymy powodzenia w dalszym blogowaniu ^^ Pozdrawiamy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetnej jakości :)) Bardzo podobają mi się te okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia...można patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram