czwartek, 14 kwietnia 2016

THROWBACK THURSDAY OUTFIT

Od paru godzin szykowałam posta takiego typu, jaki się jeszcze u mnie nie pojawił. Nie zdradzę, co to dokładnie, jednak powiem tyle - kolejny raz spotkałam się z kwestią pozornie banalną, a okazało się zupełnie odwrotnie. Sądziłam, że to będzie zadanie na piętnaście minut, po prostu najłatwiejszy post jaki w życiu napiszę i że zostanie już ze mną na zawsze właśnie z tego względu. Brakuje zdjęć? Brzydka pogoda? Publikuję plan B! Ale niestety. Już tak mam, że niczego nie zrobię, nie opublikuję, z czego nie jestem zadowolona przynajmniej w 98%. A tym razem mi zwyczajnie nie szło.

Bardzo stęskniłam się za stylizacjami, ale nowe zdjęcia dopiero jutro, dlatego przygotowałam na dzisiaj coś, co miało się już tutaj nie pojawić. Są to moje pierwsze zdjęcia jakie w ogóle zrobiłam z myślą o blogu. Tak, od tego czasu jeszcze długo o nim myślałam. Natomiast mam do nich sentyment.  I jest kilka elementów, które szczególnie mi się podobają. Po pierwsze, naszywki  na t-shircie, który uwielbiam i pewnie się jeszcze pojawi na blogu, a po drugie - biżuteria w połączeniu z różowym, wpadającym w fiolet, lakierem do paznokci. Jezu, jaka byłam z tego dumna! Do tej pory zresztą bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów. Niemniej jednak była to stylizacja wyjątkowa, niecodzienna. W takich butach nie czułam się najpewniej i od tamtej pory ubrałam je dokładnie raz. I oczywiście, najbardziej szczególna jest ze względu na mocny, żywy kolor płaszcza, na jaki zwykle się nie decyduję. Ale mimo wszystko - warto czasem eksperymentować. Choćby po to, by upewnić się, że w czymś czujemy się najlepiej.


PŁASZCZ, T-SHIRT - ZARA | SPÓDNICZKA,OKULARY - PROMOD | BUTY - DEEZEE

11 komentarzy:

  1. Twoje kozaczki też ładne :) o kolor plaszczyka bardzo mi się podoba :) całość na wielki plus ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. A i przepięknie jesteś uczesana ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ! Kozaki są mega *.* Bardzo podoba mi się gra kolorów.zwłaszcza kolor płaszczyk jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, że ścięłam włosy... zazdroszczę Ci Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że publikujesz posty, z ktorych jesteś tylko zadowolona, a nie tzw "zapychacze", ktore co raz częsciej pojawiają się na niektorych blogach :/ moim zdaniem lepiej nie publikować chwilowo nic, niż jakiś bezsens, gdzie ktoś nie ma nic konkretnego i sensownego do powiedzenia :P

    Sama bylabym dumna z takiej stylizacji zdjęć- wyszlo na prawdę fantastycznie ! <3

    Płaszcz masz fenomenalny- sama uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, więc i ja dumnie bym go nosiła <3 jednak przy moich rudych wlosach niestety aż takiego efektu by nie było :(

    buty rownież moje klimaty i piękne pazurrrrki, na ktore zawsze zwracam uwagę u każdej blogerki :)

    Super calość- absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Wiele znaczą dla mnie takie komentarze jak Twój, dziękuję!

      Usuń
  6. Urocze warkoczyki i lizaczek ! ;3 Obserwujemy i liczymy na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Butów się nie "ubiera" (ubierać to można lalkę). Buty się "wkłada" ewentualnie "zakłada". :)
    Chętnie bym sobie sprawiła taki płaszcz! Tylko w innym kolorze, bo ten to do mnie średnio przemawia.
    Nie ma co się spinać, w końcu będziesz miała chwile i napiszesz post, który Cię usatysfakcjonuje w 100%, a nie tylko w 98%:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo dobry jakościowo blog :) trzymaj tak dalej a za trochę będzie o Tobie głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You should write in English ! :) I love your blog.

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram