sobota, 28 maja 2016

KRÓTKA BOMBERKA I SPÓDNICA MAXI


Wow, naprawdę mi urosły włosy. Na co dzień aż tak tego nie zauważam, szczególnie że od lat mam z nimi problem, ale po tych zdjęciach widzę, że nie jest tak źle! Jednak warto podcinać. Przy tej stylizacji wyjątkowo się cieszę, że jestem blondynką - idealnie pasują jasne włosy do złotych elementów i tworzą fajny kontrast.
Krótka, satynowa bomberka to mój najnowszy zakup. Niedawno pojawiła się w Zarze, w trzech wersjach kolorystycznych - czarna, różowa i khaki. Wybrałam klasyczną, będzie pasowała prawie do wszystkiego. Tak jak przy stylizacji rose quartz już wspominałam, długo czaiłam się na spódnice/sukienki takiej długości, ale nie byłam jakoś przekonana. Teraz mam już dwie mega wygodne opcje na lato, cudownie jest się pozbyć czasem obcisłych dżinsów. I co dla mnie też ważne - w takich ubraniach przynajmniej widać ile pracuję nad pośladkami, haha!

BOMBER - ZARA | TOP - BERSHKA | SPÓDNICA - TALLY WEIJL | BUTY - VENEZIA | TOREBKA - RIVER ISLAND

8 komentarzy:

  1. Ja też nie byłam przekonana do spódnic maxi, ale teraz od dłuższego czasu zastanawiam się nad jej kupnem :)

    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylizacja a bomberka cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. top i spódnica wyglądają genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! :) Długie blond włosy to jest to! :D Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bomberka mega pasuje do spódnicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! Zdjęcia profesjonalne, ładne ujęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zestaw! :)
    Bardzo podoba mi się połączenie maxi sukienki z bomberką.

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram