czwartek, 19 maja 2016

LUNCH WITH MY FRIENDS LOOK


Hej, hej! Co za dziwny dzień. Od rana mam niesamowitego pecha, non stop się spieszę i latam wszędzie za czymś. Na przykład, żeby znaleźć Coca Colę w szklanej butelce(której design uwielbiam i jedna stoi u mnie na komodzie) musiałam nieźle się naspacerować i niestety ją zwrócić. Ale nie mogłam jej sobie darować. Nie wiem, czy wspominałam, ale od pewnego czasu mam hopla na punkcie połączenia czerni, czerwieni i bieli, co zresztą przeniosłam dzisiaj na zdjęcia.
Myślę, że trendy w stylizacji są dosyć mocno widoczne - koronka, warstwy, sukienka bieliźniana. Nigdy nie miałam "skórzanej" sukienki, ani żadnej innej części garderoby oprócz butów, torebek i rękawiczek, ale w końcu dałam się skusić. Ramiączka sukienki są dosyć długie, dlatego niestety lub stety nie założę jej nigdy samej, po prostu na mnie wisi. Ale połączenie z białym tshirtem bardzo mi się spodobało i jestem mega ciekawa jak będzie się prezentowała czarna wersja.
Ostatnio Jessica Mercedes ogłosiła konkurs na letnią stylizację z motywem lunch with my friends. Postanowiłam potraktować go dosłownie, dlatego też pokazuję wam moje dwie miłości - Coca Colę i kanapkę Big American z Freshpointa. Kto nie był - polecam! Oprócz tego, tak zwykle wyglądają moje sesje na bloga z Magdą - najpierw zdjęcia, potem lunch, kawka, pogaduchy. Tym razem nie powstrzymałam się i zaczęłam jeść już podczas sesji, za to potem ślinka mi ciekła na widok szpinakowej tarty Magdy.
Jak wam się podobają "warstwowe" trendy? Mi bardzo!

SUKIENKA, BLUZKA - ZARA | OKULARY - ALDO

17 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że wyglądasz super. Wrr, ale bym sobie zjadła taką kanapkę :D
    Żałuję, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie:

      Mówisz o blogowaniu czy o jakichś bardziej prywatnych sprawach?

      Usuń
    2. Też mam takie momenty, że najlepiej bym się poddała, ale na szczęście szybko mi przechodzi.. ;) Wytrwałość przede wszystkim. Ja mam niestety odwrotnie. Nikt mojego blogowania nie traktuje poważnie.

      Usuń
  2. wyglądasz przepięknie:) mi tam bardzo się podoba ta "warstwowość" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacja,pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu dopiero teraz trafilam na twojego bloga 😱 Zdjęcia są super a ich jakosc mega ! Tez niekiedy mam ochotę się poddać z blogiem ale daje rade 💋 Powodzenia w blogowaniu ! Zycze sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu dopiero teraz trafilam na twojego bloga 😱 Zdjęcia są super a ich jakosc mega ! Tez niekiedy mam ochotę się poddać z blogiem ale daje rade 💋 Powodzenia w blogowaniu ! Zycze sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne włosy *_*

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie! lubię taki styl;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są super i wyglądasz świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda połączenie bieli i czerni to klasyk i zawsze wygląda bardzo dobrze, do tego jakiś kolor do przełamania konwencji i dodaje całkiem nowego charakteru stylizacji ;) Nie wiem jaki masz stosunek do wspólnej obserwacji, ale chętnie bym się z Tobą wspólnie dodała do grup żeby nie zatracić adersu bloga w wirze internetu :) Jeśli jesteś chętna odp u mnie. Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! This look is absolutely perfect on you
    I love your style and your blog.
    Visit mine if you want
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram