czwartek, 12 maja 2016

ROSE QUARTZ OUTFIT

Czasem długie planowanie z wyprzedzeniem wychodzi gorzej, niż coś zupełnie spontanicznego i na szybko. Zawsze lubię przygotowywać stylizacje, szukać, dobierać, przejrzeć wszystkie strony, które mnie interesują, żeby tylko nic mi nie umknęło. Ale tym razem wiedziałam tylko, że chcę stonowaną stylizację w konkretnym kolorze, więc wybrałam się na półtorej godziny na zakupy i oto ich efekt.
Baaaardzo długo przymierzałam się do takiej sukienki, prostej, długiej, bardziej w sportowym stylu i zawsze z niej rezygnowałam, bo kompletnie się sobie w takiej nie podobałam. Tym bardziej jestem zadowolona, że sukienka, którą przymierzyłam tylko ze względu na kolor tak mi podpasowała. Jestem dosyć niska, dlatego zawsze wydawało mi się, że taka długość mnie skraca. I pewnie tak jest, ale ta sukienka chyba traktuje mnie wyjątkowo łaskawie. Problemem były buty, bo nie mam żadnych w jasnym kolorze, ale metaliczny detal w kolorze różowego złota całkiem fajnie się wkomponował.
Mam nadzieję, że korzystacie dzisiaj z pogody!

KURTKA - ZARA | SUKIENKA - BERSHKA | BUTY - ZARA 


8 komentarzy:

  1. wow ! wyglądasz genialnie !
    sukienka jest świetna, ale połączenie całości .. super !
    masz piękne zdjęcia, zdecydowanie dodaję do listy ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Genialne w niej wyglądasz! I ta bomberka idealnie do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam manię tego odcienia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kreatywnie ❤️ bardo lubię taką kolorystykę, poza tym dzianinowe sukienki są nieśmiertelne i bardzo sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie kolorów :-) :-) ale masz piękne i dlugie włosy <3 :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutko wyglądasz! :) Kurtka jest rewelacyjna, sukienka też fajnie na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram