środa, 29 czerwca 2016

BIAŁKOWE NALEŚNIKI Z MĄKI KUKURYDZIANEJ


Spontaniczne śniadania w moim wykonaniu są raczej wielką niewiadomą, więc nigdy się nie nastawiam na jakiś przepis roku. Dzisiaj akurat postanowiłam wypróbować mąkę kukurydzianą firmy Bezgluten, bo ostatnio przymierzam się właśnie do diety bezglutenowej. O tym może jeszcze wspomnę w najbliższej przyszłości, ale póki co staram się znaleźć jak najwięcej posiłków, które by mi na takiej diecie odpowiadały. Ten powstał na oko, na szybko, a co z tego wyszło?
Kiedy zaczynałam przygodę ze swoją pierwszą dietą, pamiętam, że miałam w niej jeden, prosty przepis na naleśniki z mąki owsianej z dodatkiem białka. Kukurydziane, które zrobiłam dzisiaj można spokojnie do nich porównać. Skład masy to mąka, mleko 2%, jedno całe jajko i około 20g białka bananowego. Mąki i mleka dałam tyle, żeby masa nie była wodnista i nie rozlała się na patelni(wszystkie moje naleśniki muszą wyglądać jak amerykańskie). Ten piękny, żółty kolor, który widzicie na zdjęciach to bynajmniej nie zasługa dodanego białka, a właściwość mąki. Także plusem jest to, że pięknie wyglądają na talerzu. Minusem niestety będzie to, że wychodzą dosyć suche, dlatego też polecam skroić do nich banana lub inne owoce, ja wybrałam głównie pod białko. Smażyłam jak zwykle na oleju kokosowym, około 1,5-2 minuty na jednej stronie, na drugiej nieco krócej. Smacznego!





4 komentarze:

  1. Właśnie ostatnio tata przypadkiem kupił mąkę kukurydzianą zamiast zwykłej (ach, ci mężczyźni xD) i nie wiedziałam co z nią zrobić. No, teraz już wiem co jutro będą wszyscy jedli na śniadanie :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super :) Lubię takie jedzonko bardzoooo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci za to. Właśnie wracam na dietę i potrzebuję protein do redukcji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam ;) Polecam gotowe ciasto włożyć do lodówki i na następny dzień zrobić naleśniki, nie są wtedy takie suche.

      Usuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram