wtorek, 5 lipca 2016

CZARNY KOMBINEZON Z WYCIĘTYMI BOKAMI


Nie było mnie tydzień i już mam problemy, żeby zacząć posta. Nie wiem, jak to jest, że im więcej mam wolnego czasu, tym mniej mi się chce i mniej robię. Kompletnie nie potrafię się zmotywować i zorganizować. Oczywiście, co rok obiecuję sobie, że wykorzystam na 100% każdy dzień wakacji i zwykle kończy się to tak samo - marnowaniem tych 100%. No, może nie do końca, ale póki jesteśmy na początku lipca, czas się zmobilizować. Od teraz.
Na dobry początek produktywnych dni wrzucam zdjęcia z wczorajszej sesji. Niespodzianka! Czarnej;) Ale doceńcie te srebrne elementy, to już pierwszy krok do próbowania nowych dodatków, kolorów i urozmaiceń. Normalnie wybrałabym wszystko złote, ale o dziwo miałam ochotę na srebro. Nigdy wcześniej nie próbowałam tych tatuaży, ale pomyślałam, że fajnie będą się komponować z warkoczykami. Oprócz tego chciałam sprawdzić, jak czuję się z malunkami na ciele. Wiadomo, że to nie to samo co prawdziwy tatuaż, ale na pewno jest to jakaś jego namiastka, a ostatnio bardzo intensywnie rozważam taką opcję. Pomysł na projekt będzie pewnie dojrzewał jeszcze kilka miesięcy, takie spontaniczne eksperymenty skończyły się u mnie na siedmiu przekłuciach w uszach. Co prawda wcale nie żałuję, ale tatuaż musi być maksymalnie wyjątkowy, a ja przekonana do niego na 200%.


KOMBINEZON - ZARA | TATUAŻE - I AM/ ORSAY | KOLCZYKI - H&M | PIERŚCIONKI - I AM/ C&A/ ORSAY

18 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i te warkocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kombinezon i świetnie na tobie leży ^^ Ja już mam gotowy pomysł na tatuaż, czekam tylko na osiemnaste urodziny i będzie można robić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prześliczna! Bardo ładnie Ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze urody, jesteś bardzo ładna!! :) Śliczne zdjęcia, sukienka bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wyglądasz, a włosy na ostatnim zdjęciu *.* matko! Cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy kombinezon i fajna fryzura :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. That dress looks great on you. I really like the silver transfer tattoos.

    Samio
    www.samio.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon jest obłędny! Uwielbiam takie proste, a zarazem oryginalne zestawy. Warkocze pasują tutaj idealnie. Małe, srebrne akcenty również. Sama rozważałam tatuaż, ale u mnie skończyło się to na tych srebrnych i złotych. Jakoś nie wyobrażam sobie mieć czegoś na stałe na skórze, choć u kogoś tatuażami jestem zachwycona - o ile są ładnie wykonane.

    Jestem u Ciebie pierwszy raz, a bardzo mi się podoba. Dodaję na insta, żeby Cię nie zgubić. Świetne stylizacje i ładna szata graficzna. Oby tak dalej, Idziesz w dobrą stronę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przepiękne włosy ♥ kombinezon jest świetny!
    a tatuaże uwielbiam i projektować i oglądać, natomiast sama bym się nie skusiła :D obserwuję!

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz po prostu fenomenalnie! Kupuję Cię w całości haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, świetny ten kombinezon:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tych warkoczykach, a kombinezon skradł moje serce. Bardzo spodobał mi się Twój blog, od dzisiaj obserwuje go i czekam na kolejne posty.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój i figura teź:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mega kombinezon! fryzura i dodatki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram