sobota, 25 czerwca 2016

BLACK CROP TOP


Czarny chyba zawsze już będzie moim ulubionym kolorem, nie przeszkadza mi nawet latem w taki upał jak dziś. Szczerze mówiąc, bardzo się staram szukać kolorowych ubrań, żeby wciąż odkrywać to, co lubię, chociaż nie przemawia do mnie zupełnie filozofia ubierania się pstrokato i "wesoło" tylko dlatego, że jest lato i jak to tak w ciemnych ciuchach chodzić. Najważniejsze to czuć się w nich dobrze, a w tym nie pomoże przekonywanie się na siłę do żadnych kolorów, wzorów i innych frędzli. Także dziś znów to, co kocham najbardziej.
Nie jestem zupełnie zwolenniczką wyprzedaży, nie cierpię całego syfu jaki się robi w godzinę po otwarciu sklepów, a tym bardziej w nim buszować. Tym razem jednak zrobiłam wyjątek i dałam im szansę. Wiadomo, prowadząc bloga zawsze lepiej mieć niż nie mieć. Nie będzie pewnie zaskoczeniem, że 5/6 rzeczy które kupiłam były czarne, ale cóż... naprawdę takie trafiają mi się najładniejsze! Póki co prezentuję dwie z nich: dwuwarstwowy crop top i spodenki, które już długi czas miałam na oku. Sandałki z H&M kupione w zeszłym roku, ale mam je dopiero drugi raz na sobie. Co tu dużo mówić... jakoś nie umiem zaprzyjaźnić się z obcasami.


CROP TOP - ZARA | SPODENKI - BERSHKA | OKULARY - ALDO(podobne RESERVED)

8 komentarzy:

  1. idealnie dobrana sceneria, dzieki czemu outfit prezentuje sie jeszcze lepiej :^)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna z Ciebie dziewczyna! Stylizacje na blogu mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. How cool are these sunglasses! Your outfit is very cool. You have a wonderful blog would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz i masz super figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, zwłaszcza te spodenki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra stylizacja, a powiem ci, że ja też kocham czarny, choć staram się przełamywać. Na korzyść idzie miłość do kwiatów i indiańskich wzorów ;)
    Ciekawe okulary ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, zestaw idealny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z pozoru prosty, składający się z dwóch ciemnych elementów, ale jak najbardziej efektowny. Bardzo podoba mi się fakt, że przełamałaś cały zestaw okularami w bardzo wakacyjnym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram