sobota, 23 lipca 2016

PIERŚ Z KURCZAKA W WARZYWACH ORIENTALNYCH


Hej! Nie jestem pewna kiedy skompletuję następną stylizację, bo oczywiście takie posty lubię najbardziej i to na nich skupiam największą uwagę, ale za to mam dla was zdrową propozycję obiadu. Jest niesamowicie szybka i smaczna. Wyszła spontanicznie, nie zamierzałam z początku wcale dodawać jej na bloga, ale mam nadzieję, że wypróbujecie. Zapraszam!
Przed wami moja ulubiona pierś z kurczaka, w przyprawach wedle uznania(ja zwykle daję pieprz, przyprawę do kurczaka, trochę przyprawy do kebaba i ostrą lub słodką paprykę). Danie zajmuje dosłownie chwilę dzięki temu, że wykorzystujemy gotową mieszankę warzywną, tutaj akurat Hortex w przyprawach orientalnych (które znajdują się w osobnej saszetce - nie musicie ich dodawać). Co jest dużym plusem, nie ma tu żadnego smażenia;) Wystarczy że na patelni najpierw poddusicie same warzywka, a potem dołożycie pierś. Wszystko oczywiście pod przykryciem. Pod koniec kładziemy pomidora i ser żółty, czekamy kilka minut i gotowe! Smacznego :)




8 komentarzy:

  1. Chętnie bym zjadła, choć moim ulubionym kurczakiem jest ten w miodzie i musztardzie - mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zrobiłam się głodna :) Muszę wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda mega apetycznie:) Uwielbiam mięso z kurczaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo kolorowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, wygląda pysznie! Aż zgłodniałam przez Ciebie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda pysznie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram