czwartek, 21 lipca 2016

WZORZYSTA MINI I KUFEREK Z NASZYWKAMI


Naprawdę, bardzo się cieszę, że zdjęcia zrobiłam wczoraj, a nie dzisiaj w tym upale. Miałam tę nieprzyjemność spędzić dzisiaj intensywne dwie godziny chodząc po mieście, będąc dodatkowo po wyczerpującym treningu i marzę tylko o wieczorze. Letnie wieczory po upalnym dniu to coś, co z kolei kocham chyba najbardziej w wakacjach. Czyste niebo, rynek, ogródki piwne...
Nie bez przyczyny wspominam o rynku, bo właśnie w tych okolicach zrobiłam sesję, na przepięknej ulicy Malarskiej. Ostatnio coraz bardziej się przekonuję do zdjęć w mieście, kiedyś sprawiało mi problemy pozowanie przy ludziach. Ale kiedy mam do wyboru ładne, klimatyczne zdjęcia i głupi wstyd, decyzja chyba jest jasna. Przynajmniej teraz już tak.
Co do samej stylizacji, jest to chyba pierwsza, w której mam na sobie rzecz z second handu, a mianowicie koszulę. Cały dół jest obszyty zwiewnymi frędzelkami, ale lepiej się czułam ze schowanymi, dzięki czemu spódniczka z wysokim stanem wydłużyła mi nieco nogi. Mini, jak i koszula są z H&M, choć tę drugą dorwałam właśnie w lumpeksie. Jednak moją ulubioną rzeczą z tej stylizacji jest zdecydowanie torebka, którą jakiś czas temu dostałam od chłopaka. Jest absolutnie przepiękna!


KOSZULA - SECOND HAND/H&M | SPÓDNICZKA - H&M | BUTY - VAGABOND | TOREBKA - ZARA | OKULARY - NEW LOOK

11 komentarzy:

  1. Piękna torebeczka, aczkolwiek mi najbardziej spodobała się mini. Nieziemsko w niej wyglądasz *.*
    Zdjęcia w mieście są niesamowite, sama bym wyszła, ale (nad czym szczerze ubolewam) w naszej mieścinie nie ma rynku z prawdziwego zdarzenia :(
    Dzisiaj było ciepło, ale u nas nie aż tak bardzo :P Chłodny wietrzyk ratował sytuacje :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END


    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest przepiękna! A ujęcia naprawdę bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, świetny blog i świetnie wyglądasz! :) Zapraszam również do mnie https://owstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie mogę się na Ciebie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! W ogóle jesteś śliczna! Bardzo podobają mi się okularki, spódnica i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Ale mi się podoba ta spódnica ;) Do tego ta urocza torebunia <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw na co dzień :) spódnica i torebka extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, chociaż nie mogę przestać się patrzeć na Twoje włosy. Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram