czwartek, 25 sierpnia 2016

BLACK&SILVER OUTFIT


Hej! Nie było mnie tydzień, ale postanowiłam sobie, że następny post będzie ze stylizacją. Co prawda zdjęcia niemal identycznej miałam już zrobione przed wyjazdem, ale na aparacie wyglądały inaczej niż na laptopie i musiałam je powtórzyć. Wyszło na pewno lepiej, też ze względu na to, że uzupełniłam outfit o dodatki. Tuniko-sukienkę znajdziecie w Zarze w trzech różnych kolorach: srebrnym, złotym i khaki.
Szczerze ją wam polecam, bo nie tylko wygląda efektownie dzięki paskom i mieniącemu się materiałowi, ale jest też naprawdę mięciutka, lejąca i idealna na upały. Lato się kończy powoli, ale wciąż daje popalić, a na następny sezon będzie jak znalazł. Talię podkreśliłam dobrze wszystkim znanym paskiem. Dla tych, co nie orientują się aż tak we wszystkich trendach - podkreślanie talii szerokimi, efektownymi paskami jest teraz bardzo na topie! Także szczęśliwe posiadaczki wąskiej talii, macie okazję wyeksponować swoje atuty w wyjątkowy, wyrazisty sposób. U mnie na pewno pojawi się jeszcze jedna stylizacja z szerokim pasem (mam taką nadzieję), bo już planuję ją też pod kątem kolorystycznym od dłuższego czasu, ale wciąż nie mogę znaleźć idealnej sukienki. Do następnego ;)

P.S. Jak sobie życzyłeś, Panie Fotografie, zdjęcie nr 3 specjalnie dla Ciebie.


TUNIKA - ZARA | PASEK - H&M | BUTY - VENEZIA | OKULARY - ALDO | DODATKI - PULL&BEAR/ I AM

3 komentarze:

  1. super look! sukienka bardzo w moim stylu, a pasek mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś ♥ Bardzo ładny outfit :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika prezentuje się w bardzo ładny sposób :) Twoje włosy zachwycają! <3

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram