środa, 31 sierpnia 2016

STYLIZACJA Z KOSZULĄ Z SECOND HANDU


Hej! Co prawda sierpień się właśnie kończy, a wraz z nim dla wielu z was zapewne też wakacje, ale pogoda wciąż sprzyja letnim stylizacjom. Dzisiejszy outfit to naprawdę spontaniczne zestawienie, które wybrałam na szybko. Miałam nadzieję, że wczoraj odbiorę buty do obmyślonej już stylizacji, ale stety niestety są dopiero dzisiaj. Dzięki temu jednak mam dla was tę sesję. Zapraszam do oglądania!
To chyba pierwsza stylizacja ze zdobyczą z second handu, jest nią tutaj koszula. Ma piękny, chłodny kolor i fantastyczny krój. Jest zwężana w pasie, dzięki temu idealnie nadaje się do spodni lub spódnicy z wysokim stanem. Być może pokażę jeszcze jak się wtedy prezentuje. Top i spodenki już pojawiły się wcześniej w innych stylówkach, ale nie mam nic przeciwko pokazywaniu tych samych rzeczy w nowych odsłonach. Ostatnio też jestem zwolenniczką dużej ilości detali, co chyba tutaj dobrze widać. Jak wam się podoba ta stylizacja? Dajcie znać!


KOSZULA - SECOND HAND | TOP - BERSHKA | SPODENKI - CROPP | BUTY - ZARA | AKSAMITNY CHOKER - STRADIVARIUS | CHOKER RZEMYK - PULL&BEAR | BUTY - ZARA

7 komentarzy:

  1. wow ! świetny look, wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie wszystko razem wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to zestawienie, jest ciekawie! świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja świetna, podoba mi się ciekawy krój koszuli. Taki nietypowy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna cała stylizacja, ale koszula rzeczywiście wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this jacket, and your hair is beautiful!

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram