środa, 14 września 2016

LACE&VELVET OUTFIT


Hej! Miało być coś pysznego w międzyczasie, ale jednak udało mi się pójść na jeszcze jedne zdjęcia przed urodzinami. Zostały w sumie niecałe dwa dni, a stylizacja urodzinowa zupełnie niegotowa. Nie jest jednak tak źle, bywało, że na wymyślenie outfitu miałam kilka godzin, jak w przypadku jednego z konkursowych. Więc na pewno uda mi się przygotować coś fajnego. A dzisiejsza stylizacja skompletowana właściwie przypadkiem, chwilę przed wyjściem zdecydowałam, co założę pod sukienkę i efekt naprawdę mega mi się podoba!
Szkoda trochę, że sukienka nie jest krótsza, bo zdecydowanie wolę mini. To już drugi look z aksamitem, muszę przyznać, że zakochałam się w tym materiale, ale mam nadzieję, że nie będę wam nim spamować. Na szczęście mam wiele pomysłów, które czekają na realizację, część z nich inspirowana wybiegami, więc byłoby cudownie wam je pokazać. Uwielbiam sugerować się samymi kolekcjami, dzięki temu mogę wam dać wskazówki, gdzie znaleźć podobne rzeczy i jak można je zestawić. Więc, jak się domyślacie, jestem podekscytowana Fashion Weekiem i na bieżąco zapisuję najlepsze stylizacje z kolekcji na następny letni sezon.
Co do samego outfitu - sukienka jest z nowej kolekcji Stradivariusa, koronkowa bomberka z wyprzedaży z Zary, na pewno znajdziecie jeszcze ją w kolorze jasnego różu. Z butami z New Looka może być problem, ale powinny być jeszcze  dostępne czarne. Ostatnio też pojawiają się metaliczne z tego fasonu i wyglądają naprawdę świetnie, urozmaicą najprostszą stylizację. Pewnie gdyby nie te, to kupiłabym właśnie takie. Chociaż, kto wie, jeszcze nic pewnego...


BOMBERKA - ZARA | SUKIENKA - STRADIVARIUS | PASEK - H&M | BUTY - NEW LOOK


15 komentarzy:

  1. Zachwyciłaś mnie :O Wyglądasz cudownie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dopisać, że jest Ci cudownie w czarnym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! :D Także myślałam o stylizacji z udziałem aksamitu :* Do twarzy ci w tym rodzaju materiału :* Pozdrawiam :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!całość prezentuje się niebanalnie i bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jesteś! sukienka sztos <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś innego, pasuje do ciebie taki styl :) Podoba mi się :) i zdjęcia bajeczne :) urzekło mnie to co masz takie zawiane włosy i pięknie prezentują się buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny look :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, sukienka robi ogromne wrażenie :) Podoba mi się ta moda na aksamit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw! bardzo do Ciebie pasuje :))

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała Twoja stylizacja urodzinowa :) Ten outfit do mnie przemawia! Idealne do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. El vestido es ideal, me encanta!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/15/como-tener-pestanas-mas-largas-realash/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że strój robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram