piątek, 9 września 2016

ROCKOWA STYLIZACJA H&M


Hej! Dzisiaj w trochę innym stylu, ale wciąż moim. Nie przepadam jakoś szczególnie za ćwiekami, ciemnym makijażem, agrafkami i ogólnie mocno rockowymi akcentami, ale lekko rockowe stylizacje ostatnio przypadły mi bardzo do gustu. Zauważyłam to szczególnie przeglądając kolekcje na wiosnę/lato 2016 i tak samo spodobały mi się kolejne. Widzieliście projekty Pre-Fall 2016 Alexandra Wanga? Cięższe, metalowe elementy + szyk i elegancja to jest to!
Przyznam, że było ciężko robić zdjęcia w bluzce z długimi rękawkami przy 30 stopniach, ale dałam radę i myślę, że było warto. Stylówkę przygotowałam już dużo wcześniej, także cieszę się, że w końcu jest, bo nie mogłam się jej doczekać! Bluzkę i spódniczkę znajdziecie na dziale Divided, a balerinki w Zarze, chociaż może być problem stacjonarnie. Butki polecam wam w szczególności, są naprawdę świetnie wykonane, ze skóry i przede wszystkim mega wygodne. Pierwsze baleriny, które mnie nie obtarły, i które rzeczywiście mi się podobają, bo szczerze mówiąc nie przepadam za tym fasonem. Raczej preferuję platformy, które nie są aż tak bardzo przy ziemi. Przynajmniej zapewniają komfort takim maluszkom jak ja, no i przede wszystkim nogi wydają się dłuższe i szczuplejsze ;)
Już niedługo moje urodziny, więc coś przeczuwam, że następna stylizacja będzie właśnie z tej okazji, a w międzyczasie postaram się wrzucić coś pysznego!


BLUZKA, SPÓDNICZKA - H&M | BUTY - ZARA

3 komentarze:

  1. Okularki ekstra! Mam podobną spódnicę tyle że szarą :D fajny pomysł na takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje Ci taki styl, genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka, bardzo oryginalna. ♥

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram