sobota, 17 września 2016

STYLIZACJA URODZINOWA ZARA


No to oficjalnie jestem stara! Zaczynam się powoli cieszyć, że mam dziecięcą twarz i nieprędko będę wyglądać na swój wiek. Generalnie nigdy jakoś nie obchodziłam swoich urodzin, nie robiłam imprez, nigdy ich nie wyczekiwałam. Bo jak można wyczekiwać końca wakacji? Wrzesień to naprawdę słaby miesiąc na urodziny, ale od kiedy studiuję, przestało mi to przeszkadzać. Dobra, dość o tym, najważniejsze, że była okazja na kolejną stylizację!
Już wspominałam, że miałam naprawdę mało czasu na jej ogarnięcie, a wtedy najpewniejszym wyborem jest przetrząśnięcie każdej Zary w mieście. Spódnicę kupiłam trochę wcześniej, wtedy jeszcze miałam nadzieję dobrać obcisły crop top z długim rękawem, ale niestety nigdzie nie znalazłam nic co by mnie urzekło. W ten sposób znów padło na Zarę i luźną bluzkę z regulowanym ściągaczem, który ukryłam pod spodem. Nie przepadam zupełnie za kompletowaniem stylówek w jednej sieciówce, wolę kiedy wszystko jest z innego sklepu. Nie mam wtedy poczucia, że poszłam na łatwiznę. Ale muszę przyznać, że nic, co przymierzałam do tej spódnicy nie pasowało tak dobrze, jak ta góra, więc absolutnie nie żałuję. Buty znajdziecie w WorldBoxie, są z działu Junior, więc kupiłam je całkiem tanio.
Mam nadzieję, że stylizacja przypadła wam do gustu!


BLUZKA, SPÓDNICA, TOREBKA - ZARA | BUTY - ADIDAS ORIGINALS(WORLDBOX)


11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Spódnica przepięknie się na Tobie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebanalnie i stylowo! spódnica i torebka najbardziej mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega wyglądasz ! :* Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja cudowna! pięknie wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujesz :) Podoba mi sie mega :) A fryzurka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna spódnica ♥ Jak to jest, że jak ja zrobię sobie takie koczki to wyglądam jak pięcioletnie dziecko? xD Jakoś średnio przepadam za Zarą i mam właściwie jedną rzecz stamtąd, której i tak nie kupiłam stacjonarnie. Ale często, już nieumyślnie, idę do jednej sieciówki i właśnie tak kupuję większość rzeczy. Nie sądzę by to było pójście na łatwiznę. Jak w jednym sklepie są wszystkie rzeczy, których szukałam tym lepiej. ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że ta góra wygląda bardzo oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Całość jest genialna.
    Odwdzięczam się za obserwację.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo oryginalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, swietnie wygladasz :) super fryzurka!

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram