sobota, 24 września 2016

STYLIZACJA ZE SPÓDNICZKĄ Z WYSOKIM STANEM


Mimo, że mam kilkanaście pomysłów na stylizacje i z całych sił próbuję się ich trzymać, zawsze wpadnie mi w oko coś nowego i odkładam resztę na bok. Tym razem był to oryginalny, czarny sweterek z H&M, a mam ogromną słabość do niebanalnych rozwiązań, krojów i elementów, więc w sekundę stałam przy kasie. W dodatku wreszcie znalazłam spódniczkę z bardzo, ale to bardzo wysokim stanem, więc jak tu można było się nie skusić?
Od dłuższego czasu "chodziła" za mną taka spódniczka; przy okazji przeszukiwania Tumblr'a natrafiłam na piękną stylizację w kolorach nude, której właśnie jednym z elementów był mocno podwyższony stan, szycie w stylu gorsetowym, a dół przylegający do ciała. Więc nie spełniłam póki co swojego modowego marzenia, ale czuję, że już niebawem się uda. Tak czy inaczej, świetnie się czułam w tym outficie, myślę, że to będzie jedna z niewielu mini, których nie odmówię sobie jesienią i zimą. Materiał to głównie wiskoza i poliester, jest naprawdę gruby, więc na pewno się nada. A dół? Cóż, czas na kolejne kozaki overknee...


SWETER - H&M | SPÓDNICZKA - ZARA | BUTY - ADIDAS ORIGINALS

9 komentarzy:

  1. ciekawie się to wszystko prezentuje :) sweterek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca spódniczka. Dobra kombinacja dzięki tym dziurą w sweterku :*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważnie ale ciekawie :)
    https://stylifeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa spódniczka, ale znacznie bardziej urzekła mnie ta bluzka :) Jest po prostu niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Spódniczka jest naprawdę przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram