piątek, 30 września 2016

STYLIZACJA Z SUKIENKĄ W SZKOLNYM STYLU


Hej! Dzisiaj zapewne już jedna z ostatnich letnich stylizacji, o ile nie ostatnia. Zresztą prawie równo wraz z końcem moich wakacji, bo niestety za kilka dni wracam na uczelnię. Całe szczęście plan zajęć mam bardzo luźny, więc znajdzie się czas i na bloga i na siłownię, którą ostatnio zaniedbałam. Ale wszystko jest do nadrobienia. Tymczasem zapraszam na ostatniego wrześniowego posta;)
Stylizacja bardzo prosta, ale składająca się z dosyć wyjątkowych dla mnie rzeczy. Sukienka, którą mam na sobie jest z Zary, ale miałam szczęście znaleźć ją w jednym z pobliskich second handów. Nie tylko w moim rozmiarze i ulubionym kolorze, ale co najważniejsze wpisuje się w aktualne trendy. Szkolny styl, kołnierzyk i przesłodka, aksamitna kokardka, która pojawiła się m.in. u Vivetty w kolekcji AW16. Drugim elementem będzie oczywiście torebka w modnym, żółtym kolorze, którą dostałam od siostry na urodziny. Jest o tyle ciekawa, że otwiera się z obydwu stron, wiec nie dostaniemy się przodem do obu przegródek. Uwielbiam w niej przede wszystkim łańcuch, który jest regulowany - można ją nosić tak, jak na zdjęciach na ramieniu przy ciele albo wydłużyć pasek. Osobiście uwielbiam torebki z Parfois, są naprawdę ciekawe i dobrze wykonane, a przy tym ceny nie są wygórowane. Już mam kilka kolejnych na oku ;)
Też spodobały wam się żółte torebki na jesienny sezon? Dajcie znać!


SUKIENKA - ZARA(SECOND HAND) | TOREBKA - PARFOIS | BUTY - ZARA | OKULARY - NEW LOOK

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz, a żółta torebka stanowi idealny kontrast :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe włosy, ciekawy look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra stylizacja! Torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka jak i sukienka bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Wow! At last I got a blog from where I can actually get valuable information concerning my study and knowledge. paypal login

    OdpowiedzUsuń
  7. Mortgage payments will consume a substantial part individuals disposable income, the equity within our home may be the largest single investment we own, and market shifts can create or erode a substantial part of our own net worth. mortgage payment calculator This enables them to establish a budget on their own purchase. mortgage calculator

    OdpowiedzUsuń

Spam usuwam. Każdy dotrze do twojego bloga przez twój profil. Link w komentarzu mówi o tobie tylko tyle - prostactwo i brak profesjonalizmu. Szanujmy się!

Instagram